jag vill göra något av den här dagen, jag vill att den ska vara speciell, men Du är inte här så jag kan inte ringa Dig... <3

Jajajajajajajajajajajajaja JAA vad underbart det är att leva idag! (haha, typ varje inlägg de senaste dagarna har varit inne på samma spår men jaja...) Idag ska jag till måmå lite senare, jag ringde henne innan. Lilla gullegris!
  Jag ringde till fafa också, vi bestämde att jag o rebbis (syrran då) ska sova hos dem natten mellan måndag och tisdag. Sen pratade vi om att de ska med mig till kkna nästa vecka och köpa konfirmations/skolavslutningsklänning och de där vita (låga) Conversen till mig, för annars hinner vi inte det.

(Älskade farfar! Jämt ställer du upp för mig. I sex år typ, en till två gånger i veckan har du kört mig till stallet. Du gjorde om mitt rum. Du kör mig vart jag vill. Det första du gjorde när pensionen kom var att åka och köpa skor för 800 spänn till mig, för att du tyckte att jag skulle ha dem... Lilla älskade fafa. Jag älskar dig. Och famå också såklart.)

Nu väntar jag på att syrran ska komma hem så att vi kan äta de där pannkakorna... Mohahahaha. Jag vill göra något av den här dagen, jag vill göra den speciell, jag vill inte bara att den ska komma och gå. Nåt kul blir det väl av den i alla fall. (jag saknar Dig. Jättemycket. Kan Du inte komma hem? Vi kan hitta på något kul igen. Pleeeease? Kram i alla fall, hoppas att Du inte glömmer bort mig.)
 
Vad ska ni göra idag? :) Ska ni göra något speciellt av dagen?

Så himla fint väder är det, jag spricker snart! Solen skiner och det är varmt. Kan det bli bättre? Ja, om jag hade en sån här;




Det hade inte varit helt dumt.. Jag orkar bara inte göra en dessutom vet jag inte om vi har alla grejerna hemma. Jag skulle ju bakat men jag och papi gick ut i solen istället. :D
  Känner för att lägga upp lite gamla bilder.. har en mobil nu så jag kan fota men jag hatar att det är 3,2 megapixel bara så det blir kanske inte världens bästa bilder... väntar tills jag har en bättre kamera. Funderar på en systemkamera lite längre fram i tiden, isf blir det nog en Nikon D60, dom är jättebra och ganska enkla att begripa sig på. Men först en digitalkamera tror jag.

lite gamla bilder i alla fall! :)



Jag för nån månad sen... jag bjuder på denna haha. Hade nästan glömt bort den! ;) ser ju rätt salt ut :P




En lykta eller nåt, haha.



Vår underbara segelbåt, mitt andra hem och gaaah nu längtar jag till sommaren!!



Bild från segelbåten. Tror det var förrförra sommaren... himla vacker kväll var det!



Nuuu tror jag minsann att det får räcka för idag (eller iallafall för nuläget, återkommer nog sen.) :)

Puss o kraam, vi ses sen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback