he said the way my green eyes shined, put those Georgia start to shame that night, I said that's a lie

Du tog mitt hjärta och pressade det samman till hälften av dess storlek. Du log mot mig men det var bara lögner som strömmade ut ur dina blåa ögon. Jag trodde på dig, jag trodde att det vi hade men ingenting är som det ser ut att vara. Jag ville inte släppa taget om dig för var mitt allt. Fatta! Ååh, begriper du inte att du dödar mig?

(grinpaus)

Jag vill bara glömma dig men det kan jag inte, jag får istället se dig varje jävla dag. Men nu får jag en paus på tre veckor, tack Gud om du nu finns. Jag älskade dig så himla mycket. Vi... vi hade ju ALLT! Så varför gjorde du såhär mot mig? Du hade inte behövt ljuga och såra mig, det hade varit okej om du bara sagt som det var. Men istället valde du att göra på det här sättet. På ditt sätt.

(grinpaus)

Om jag var mer som de, skulle du vilja ta tillbaka mig då? Det verkar du vilja göra i alla fall, men ändå, jag frågar bara. Jag är så liten jämfört med de, och med dig. Fan, då är jag ju ingenting! Men jag är mig själv. Vem mer kan jag vara? Någon annan?
  För vem skulle det vara bra?
  Jag är jag, och tro fan inte att du kan ändra på det!

(grinpaus)

Men vafan, vem bryr sig? Du var bara en liten skit och det är du fortfarande. Dumma unge, som fick mig att falla sönder.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback