Godistime!!

ska snart till stan och köpa godis :) men först ska vi äta lunch :) papi o lena kom just hem från kkna och de hade köpt ny blomma och en vit "sittsak" till mig :D tackar tackar :D sitter på den just nu faktiskt :P önskar att jag hade kunnat ta lite kort på den och på det vackra vädret här utanför men det går ju inte när det finns mobil tjuvar i farten :/ Dumma ungar! >.<
  Men man ska vara glad ändå, jag kan ju köpa en ny :) Ingen idé att lipa, den dyker ju inte upp för det haha. Nu får man fokusera på allt kul som ska hända idag :D mandi ringde nyss, de ska hämta mig vid typ kvart över fyra sen. Får se till att vara klar då hehe :P hoppas att papi kan köra oss hem sen. :)

nä nu ska jag snart äta, så ses! :D


gissa vad jag vill ha! :D bild från google, jag får nöja mig med google och gamla bilder tills jag har en ny mobil/kamera :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback