freeeeeeedaaaaaag !!

Tjoho, då vart det fredag igen! :D Det firar vi med en kul kväll på youtube med syrran, när hon väl slutat spela på den där förbaskade gitarren! ;) Hon är precis som jag så jag kanske inte ska klaga... just nu spelar hon Hide away med Laleh (stavas det så ? xD) Ska väl snart ropa på henne.
  Annars då? Idag har det varit en underbar dag kan jag säga. Men inte mer än så, hihi. Men vänner alltså, applåder och kramar till dem! När Gud kom på vänner hade han en riktigt bra dag!! Tack tjejer o killar!!
  Påsklov nu då! :D Tagga massa kul som stallet, filmkväll och annat skoj!! Och påskbord med släktis såklart hihi. Som vanligt ska vi vara hos famå och fafa och sen ska jag o rebbis antagligen till måfa och måmå och fira med. När är lite oklart men det ska bli av i alla fall.
  Sen dirket efter lovet är det ju två veckors prao, tagga som fan :D fick ju min efterlängtade plats på the hospital så jag är sjukt laddad på två roliga och förhoppningsvis lärorika veckor :) Jag längtar faktiskt.

Men men, nu ropar jag på syrran så att det blir lite kul av den här kvällen... skrev till honkis på msn men han är upptagen så det kan ju ta ett tag innan han svarar... :P Jaja. Hejdå i alla fall, ha en mysig och rolig fredagkväll!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback