amazing day

Så var det fredag igen! Helt sjukt vad dagarna går fort. Man hinner knappt vakna så ska man sova igen. Vart tar alla timmar vägen? :O

Idag har varit en riktigt stekardag om man kan säga så. Rensade undan vinterkläderna och plockade fram mina underbara sommarklänningar igen, TJOHO på den. Det tog kanske en halvtimma att få allt i ordning, men det var det värt! Nu är det gjort. :D
  Sen kom fafa på besök en stund, han skulle bara kolla läget och titta på vårt uterum invändigt. Vi ska snart åka till dem och äta middag, undrar vad det blir för nåt gott?? :)
  Efter lunch stack jag, papi och rebbis ut i det fantastiska vårvädret. Nu är sommaren på väg, känns det som. Vem buar? Ingen! :D Vi cyklade en långrunda och hamnade hos en gammal kompis till pappa. Först stod vi bara och pratade, skulle väl bara gjort det i fem minuter, men det växt till en halvtimme... så de bjöd på glass innan vi cyklade hem! :D Smaskens!

Nu är jag hemma och sitter ju om ni nog kan förstå vid datorn, kollar lite och skriver lite. Ska snart stryka min klänning som jag ska ha på mig hos famå och fafa. Jag har längtat efter att fylla klänningsgarderoben med blommiga och ljusa plagg hela vintern nu! :D Det är alltid något visst med att byta ut stickade koftor och svarta jeans till slitna shorts och klänningar. Man blir så fylld av sommarvibbar att man exploderar. :D POFF.

Igår var det också en süpernajjs dag! Tog tiotåget in till kkna för att träffa ylva och carro för shopping och flams. Det blev shopping och flams, mohahahaha. Köpte ett par vita låga Converse och en vit tubtopp på Gina Tricot.



Skor Converse 490 kr (det var extraerbjudande denna vecka så jag slog till! :) Man sparade ju 210 spänn och det är ju inte dåligt?)
Topp Gina Tricot 59 kr Att ha under lösa linnen och transperanta tröjor tex. Kan alltid vara bra att ha.



Mohahahaha, lite random bilder i provrummen med... vi samlade ihop lite kläder som såg lite galna ut och dressade upp oss :D Jättesnyggt... jag var blommig hela jag. Älskade byxorna dock, funderade ett tag på att köpa dem. De var blåa och blommiga... kan kanske lägga upp en bild på dem sen.



Ja. Ylva hade nån leopardmönstrad sak. Och checka årets snyggaste kroppshållning! Kutryggad? Nää...? ;)

Ja, så var min torsdag och fredag... fast fredagen är ju inte över än :P
  Hmm, jag brukar ju lltid skriva typ "tagga fredag, tjohooo" eller nåt men det gjorde jag ju inte idag... kan det vara för att helav lovet har varit som en enda lång fredag? ;) Yess, vi säger så :D
  Nu börjar man dock längta efter skolan igen, även om det varit SÅ SKÖNT att vara fri ett tag. Men så blir det ju inte heller, jag får vänta i två veckor till... har ju PRAO i två veckor precis efter påsklovet! :O Det ska bli döskoj, men jag längtar efter alla sköna människor... KRAM för fan! ;)

Jaja, håhå jaja till och med, livet rullar väl på. Precis som det ska vara. Jodå.

Om man skulle göra nån nytta nu då? Stryka eller nåt. Ja, vi kör på det.
  Puss och kram skumbanan så ses vi senare eller imorgon! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback