21:53 och allt är lugnt :O

Ja, då har ännu en dag gått... en dag som bestått av biologiprov (som faktiskt gick bra! Väntar med spänning på resultatet :)) och stallet, bland annat. Hann säga hej till älsklingen innan jag var tvungen att göra i ordning den häst jag skulle rida idag. Det gick bra, vi hade markarbete. Han ville väl inte alltid som jag ville och knäet krånglade emellanåt, men äsch, jag är nöjd. Allt kan inte vara perfekt.
  Imorgon blir det engelskaförhör och beep- test på gympan, det har jag sett fram emot, ville förbättra mitt starka VG till ett MVG! Fick ge upp sist några pip från MVG pga det högra knät... och nu kan jag inte ens vara med pga av det vänstra! Helt enkelt pisstråkigt, på min ära. Jag är så besviken, hoppas att Toniiii (tony) har överseende med mig haha. Men da lugnt, det brukar han ju ha... jag är en av hans favoritelever, inbillar jag mig ibland. Men det har han ju sagt också så det är väl lite sanning som ligger i det ändå. :)
  Så det var ju en besvikelse, att jag inte kan springa... Men jaja :D Jag och manda ska spela Hungry Heart på gitarr för musik- Anders imon dessutom så jag e på topp :D Vi ska återigen bevisa att vi är bäst :D Längar tills jag kan gå den där gitarrkursen och inte bara spela hemma och i skolan.. :D

Men nej hej svej, nu ska väl jag krypa till kojs I thiiiink ^^ Så gynattisch!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback