2011- 04- 05

Har inte skrivit här på ett tag, märker jag... Men får väl skylla på mycket läxor och prov. Vi säger så ;)
  Idag har jag haft dubbeltimme slöjd (där jag gjorde en skylt) och sen vart det kemi med vikarie. Där läste jag på till biologiprovet som är nästa vecka... Verkligen på topp är man :P Nja. Men det går nog bra. Bara man e väl förberedd så går det finfint :) Efter kemin vart det lunch, jag åt typ tre minipotatisar, morötter och knäckis. HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT LAGA GOD OCH NÄRINGSRIK MAT? Sen svenska, skrev en sammanfattning av en bok, ska skriva recension här hemma in a few minutes. Boken heter Smitaren och den är skriven av Joan Phipson. I början (eller typ till sidan hundra) är den väldigt dryg, men den blir bättre. Kan väl rekomendera den. 3/5 i betyg med viss tvekan haha. :)
  Sen vart det slut för idag för min del, mitt EVA (elevens val) var inställt. Men stannade kvar ett tag o snackade med Erik o Henrik, sen kom Mandi och vi satt och pratade och jag masserade hennes axlar för hon var stel (som fasen) i dem. Sen stack jag hem när hennes lektion började. Skulle egentligen väntat på twinsen (men gjorde inte det sen, vi hade inte bestämt och jag var hungrigare än någonsin...) för jag ville berätta för Linnéa att jag har fått PRAO plats på sjukhuuuuuset!!!!!!! :D:D:D:D:D:D yess!! Victory is mine!! >:D ^^) Äntligen säger jag bara! Efter hur länge? Ett halvår xD? Nåja, jag fick som jag ville. :P YESS!

Jaha, annars då? Mår ni bra? :) Hoppas, för jag mår süperbra just nu :D Ovanligt, men så ska det va nån gång i livet ;)
  Ne, skulle bara bli ett kort inlägg idag, så jag säger väl farväl, har ändå inget bättre att säga ;P

Kramen!! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback